• Wpisów:15
  • Średnio co: 32 dni
  • Ostatni wpis:1 rok temu, 18:17
  • Licznik odwiedzin:2 985 / 526 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Cześć,
nie było mnie znowu ,jednak byłam na wakacjach gdzie nie miałam dostępu do internetu. Bardzo mi przykro że przez dwa tygodnie nie było mnie na blogu ,po prostu PRZEPRASZAM.

---------------------

Dziś, przychodzę do was z wpisem [SKRÓCONYM] TAG MÓJ SZKOLNY CZAS.
Zaczynajmy!




1. O której wstajesz do szkoły ?

Jeżeli mam na 8 to wstaję o 7:10 c:

2. Ulubiony nauczyciel ?

Hmm, no nie wiem może Pani od angielskiego ,może to dlatego że angielski lubię chyba najbardziej...

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?

Nie ma takiego przedmiotu, myślę że na swój sposób jestem dobra ze wszystkiego ,ale najpewniej czuję się w angielskim.

4. Czy masz w szkole/klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?

No nie wiem, raczej moja klasa jest podzielona na grupki ,ale nie są one że tak powiem "widoczne".

5. Plecak, torebka czy tornister ?

Plecak

6. Czy malujesz się do szkoły?

Nie, uważam że jestem osobą za młodą i mam nadzieję że jeszcze przez kilka lat uniknę malowania się c:

7. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?

Tak, do tej pory nie zdarzyło mi się uniknąć paska.

8. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nim idzie?

Matematyka, to nie fair mój tata był taki "świetny" z tej matmy ,a mi nawet on nie potrafi nic wytłumaczyć :c

9. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?

Tak, bardzo lubię np. siatkówkę i lubię się trochę zmęczyć ♥

10. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?

Zwykle mi się to nie zdarzało ,jednak w te wakację bardzo chcę wrócić do szkoły.



------------------------

JEŻELI TE PYTANIA WAM NIE WYSTARCZYŁY TO ZAPRASZAM DO ZADAWANIA PYTAŃ O SZKOLE W KOMENTARZACH ,WTADY ZROBIMY MINI Q&A

Cześć,
TaSama
  • awatar ♛ Savi ♛: Super odpowiedzi :D Też bardzo lubię ćwiczyć na w-f'ie ! ^-^
  • awatar NataliiMania: Też bardzo lubię angielski ^^ Hah a matematyka,to koszmar... :P Pozdrawiam!
  • awatar Hachie: Super TAG! ;) Fajne odpowiedzi, zapraszam do mnie! :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Cześć,
to znowu ja... dziś przychodzę do was z bardzo popularnym tematem, mianowicie Back To School.Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam!

--------------------------------------
Więc, tak... zacznijmy od zeszytów. Każdy zeszyty ma już swoją rolę:
Paski-Muzyka Krajobraz-Geografia
Żółte-Angielski,Niemiecki Różowy-Polski
Niebieski-Historia Zielony-Przyroda Czerwony-Matma

Dalej, piórniki... Mam dwa małe ,a nie tak jak kiedyś jeden duży.

Morski z kwiatuszkiem- Kaufland
Szufladka-Empik


Teraz, środek... Czyli, duperele ,czyli to co kocham ♥

Szufladka:
Cienkopisy Stabilo
Ołówki z Bic'a
Karteczki do zaznaczania
Gumka


Morski:
Przyrządy do geometrii
Klej
Temperówka
Różowe nożyczki
Cyrkiel


To wszystko co na dziś przygotowałam jeśli się podobało to czekam na komentarze i opinie. Cześć!

~TaSama
  • awatar Klaudiiia: Świetne zakupy do szkoły , ja osobiście bardzo lubię te ołówki :) Ślicznie wyszły ci zdjęcia :*
  • awatar Tea Lady: Z Oxforda trochę zeszyty kosztują. Mi szkoda kasy na papier, kupuję najtańsze xD I tak się niszczą i zużywają :P Ale Wszystko takie śliczniutkie *^* Ja dopiero mam kilka zeszytów ;) Rzeczy z tamtego roku, dosyć sporo ich mam :D
  • awatar Give me love ♥: Też takie zeszyty planuje kupić:D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (16) ›
 

 
Cześć,
nowa seria! Jeśli, lubicie czytać lub jesteście ciekawi co mnie interesuję ,to zapraszam!

---------------------------------

Wczoraj ,byłam w Empiku ,ponieważ bardzo spodobała mi się książka z ulubieńców ,czyli "Zostań, jeśli kochasz...".
Musiałam kupić drugą część ,gdyż pierwsza była fenomenalna. Drugą część już troszkę przeczytałam i jak na razie zapowiada się fajnie.

"Wróć, jeśli pamiętasz"- Gayle Forman



Drugą książką ,którą kupiłam jest "Niezgodna" ,czyli tom.1 tej serii. Musiałam kupić dwie książki ,gdyż skoro pierwszą część przeczytałam w 3 dni to tą przeczytam przed wyjazdem [będą daily blogi xdd] ,więc musiałam na wyjazd kupić inną książkę. Jeżeli czytaliście "Niezgodną" to piszcie czy według was fajna.



*To zdjęcie plakatu filmowego :c

To wszystko co chciałam wam przekazać w dzisiejszym poście.
To do następnego! Cześć!

~TaSama
  • awatar Tęczowe marzenia ♥: Seria jest świetna! ;). Muszę się w końcu zabrać za chociaż przeczytanie 1 książki w te wakacje :D. "Zostań jeśli kochasz " - bardzo bym ją chciała.
  • awatar наталья: Czytałam niezgodną, i wg mnie przyjemna, chociaż są lepsze książki. Ale jest okej.
  • awatar Wikusiiiaa: Kontynuuj serię :) Muszę przeczytać parę książek :) Mogłabyś mi napisać na priv opis tych książek ? (ten z tyłu :D )
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Cześć,
dziś chciałabym przedstawić wam moich ulubieńców.
Jeśli któraś z tych rzeczy również próbowaliście lub mieliście to komentujcie. Możecie również napisać co było waszym ulubieńcem. Zapraszam!

Jedzenie/przekąska:

W lipcu moim sercem zawładnęła milka np. ciastka, czekolada i kakao od milki. Ale w sierpniu będę odżywiała się zdrowiej xdd

Napój:

Mimo tego że lipiec był miesiącem nie zbyt ciepłym to były dni gorące. W takie dnie nie lubię słodkich napojów ,ogólnie ich nie lubię ,więc moim ulubieńcem jest woda z miętą i cytryną i woda np. z mrożonymi truskawkami.



Piosenka:

Kill em with kindness-Selena Gomez, to tak cudowna piosenka. Ogólnie to jestem w dosyć młodym wieku i nie mam wyrobionego gustu muzycznego ,więc słucham tego co mi wpadnie w ucho.



Film/serial:

Tini: Nowe życie Violetty

Byłam wielką fanką Violetty i załamałam się kiedy trzeci sezon się skończył i tu BAAAM Tini w kinie musiałam pójść dla choćby przypomnienia sobie tych emocji podczas oglądania. Najlepszy tekst: "Mam pełny kanister"... pozdrawiam kumatych xdd



Książka:

Zostań, jeśli kochasz to właśnie ta książka którą kupiłam wczoraj [jeszcze w lipcu xdd]. Obudziła się ta i zaczeła czytać "najnowsze książki" z 2014r. Polecam książkę!



No i to tyle z tych ulubieńców. Dzięki za 800 wyś.
Do jutra!

~TaSama
  • awatar Be the best↨, wszystko czego szukasz!: Gratulacje odwiedzin :) Też uwielbiam tą piosenkę Seleny :) Tydzień temu oglądałam film "Zostań jeśli kochasz" świetny !! :) //Daniela
  • awatar ρяσмιѕє σf тσ∂αу: Kill em with kindness jest spoko piosenką. Wpada w ucho. :) Ja raczej nie pijam widy z owocami, wolę koktajle domowej roboty. :)
  • awatar Abstrakcyjny blog: Miałam pójść do kina na Tini, ale jednak zrezygnowałam. A po za tym woda z mrożonymi truskawkami? Pierwsze słyszę, ale skoro piszesz, że to dobre... Mam do ciebie prośbę, mogłabyś przeczytać na moim blogu dzisiejszy wpis? Nie chcę spamować czy coś, po prostu to taka prośba. Z góry dzięki :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (10) ›
 

 
Hejo,
to ja TaSama. Chciałabym ogłosić wielki powrót już taki na zawsze [NIE NA ZAWSZE].
Zmieniam avatara i to będzie taki jakby znak początku czy coś xdd. Więc jeśli ktoś to czyta niech napisze chociaż krótki komentarz.Chciałabym aby te moje wpisy pojawiały się codziennie tak jak kiedyś.To chyba tyle czekajcie na nowy wpis.

~TaSama
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›
 

 
Wróciłam już z Chorwacji i wgl. ale cóż...Nie spokojnie nie zapomniałam o blogu czy coś tylko...[nie umiem się tłumaczyć]. Dziękuję wam za 600 wyś. jesteście kochani :3
Jednak uznałam iż skoro tak szybko nabijacie te wyświetlenia to co 600 wyś. będą pytania.To no ten zadawajcie pytania ,jeśli chcecie.

AKTUALNIE:
Czytam sobie książkę pt.: "Dziewczyna z sąsiedztwa".Polecam Magda...Pff...nie nie Gessler ;D
[Nie jestem Magda xdd]
Jutro pojawi się Tag!

Codziennie będzie się pojawiała info do wakacji bez weekendów, takie odliczanie.

Do wakacji:21 dni a ja chodzę do szkoły jeszcze 17 dni.



~TaSama
  • awatar Lovely Mess: czytałam tę książkę -świetna :)
  • awatar Wszystko z mojego życia♥: proszę cię radę więcej w moim ostatnim wpisie... :( proszę
  • awatar Millscape: Czekałam na kolejny wpis :) Gratuluję 600 wyświetleń. Ja też już odliczam czas, ale do wystawienia ocen, bo potem jest luz, co mi wystarczy. Pytanie, pytanie: Masz jakiegoś zwierzaczka? Jak ma na imię?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Cześć,
wszystkim witam was w zaległym wpisie z Chorwacji.A więc w dzień 5 byliśmy robić zakupy typowo pamiątkowe, ogólnie nie jestem za kupowaniem stojących rzeczy typu miniaturka koloseum ,ponieważ u mnie się zazwyczaj tylko kurzą.No więc ja kupiłam sobie bluzkę z Guliwera z napisem Pula - miejscowość w której byłam.I trzy widokówki,może słabo a może wystarczająco.W sumie to były moje piąte wakacje w Chorwacji.No dobra więc po zakupach wybraliśmy się zobaczyć otwarty Adriatyk.Wyglądało to jakoś tak,bo niestety nie mogę póki co przesyłać zdjęć z mojego telefonu:

Widok jest tam piękny i bardzo się cieszę że tam pojechałam.[Dnia VI nie będzie bo nic ciekawego nie robiliśmy].No więc to tyle.


Znowu mnie zaskoczyliście gdyż w jeden dzień wbiliście mi 100 wyś. Dzięki! <3
Pytania:
1. Ile gwiazdek ma ten hotel[uznam to jako pytanie do tej serii]
No więc to było podzielone na domki i hotele.
Hotele: 4 gwiazdki
Domki: 3 gwiazdki
Ja byłam w domku, ale gdybym mogła dałam bym domkom również 4 gwiazdki.

2. Filmy który ostatnio oglądałaś? [pytanie na priv]
Głupi i głupszy 3

3. Jaki masz telefon? [priv]
Sony Xperia M4 Aqua

Dobra to tyle dzięki za aktywność na moim blogu <3
Cześć!

~TaSama
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Cześć,
dziś chciałam was przeprosić że nie wstawiłam opisów dni V i VI ale nie miałam czasu :c
Na pewno to na drobie i spróbuję wrzucić w niedziele czyli kiedy wrócę.Ale wybiło 300 wyś. Dzięki! <3 Więc odpowiadam na nie 3 a 6 pytań.Zapraszam!

Pytania:
1. Jaki masz kolor włosów?
-Ciemny blond/jasny brąz
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
-Używać komputera,tańczyć, czytać <3 i... no nie wiem... xd
3. Ile masz lat?
-Ykhym...11-16 lat tak około...
4. Ulubiony kolor?
-Biały,szary,czarny i ... miętowy
5. Co masz na sobie?
-Ubranie?!
6. Czemu założyłaś bloga?
-Ponieważ, chciałam pokazać ludziom moją wycieczkę po Chorwacji i spodobało mi się to.

To tyle i cześć.

~TaSama
 

 
Cześć,
a więc dziś połączę dla was dwa dni w jeden wpis.
Ok, to wczoraj nic ciekawego nie robiliśmy.Ogólnie to siedzieliśmy tylko w basenie to znaczy ja siedziałam bo reszta uznała że woda jest lodowata.
A to nasz hotel:


A dzisiaj mamy w planach znowu basen i pojechać w miejsce gdzie jest widok na otwarty Adriatyk.
Ale to tylko plany. :c Jeśli tam pojedziemy to wstawię wam zdjęcia.

------------------------------------------------
Wybiło 100 wyś. może mało może dużo ale się cieszę.Więc co 100 wyś. będę odpowiadała na 3 pytania.Teraz odpowiem na pytania z Tagu- TMI, ale jeśli wy macie jakieś pytanie to zadajcie je tutaj na pewno odpowiem za 50 wyś. xd

Pytania:
1. Co masz na sobie ?
-Piżama ,a jest godzina...10:30
2. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
-10 lub 15 minut
3. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce ?
-Pff...no pewnie Nie nie nie! Ja jestem grzeczna.

Dobra dzięki za +150 wyś. I już kończę to do jutra.Cześć!
  • awatar Kashmirkaa: Zazdroszczę :)
  • awatar Mushikushi.: chcę być tam gdzie ty :P
  • awatar Olivekkk!: Ja ma pytania:Jaki masz kolor włosów? Co lubisz robić w wolnym czasie? I...Ile masz lat np. 10-15 lat. Bardzo lubię twojego bloga i sposób w jaki go prowadzisz ♥
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Cześć,
dzisiaj przychodzę do was z kolejnym streszczeniem mojego dnia w Chorwacji.Dziś miałam zamiar się rano przejść po okolicy ,jednak uznałam iż wolę poleżeć w łóżku.No ale i tak spędziłam dzień aktywnie ,gdyż byliśmy w Koloseum w miejscowości Pula.Jest to drugie Koloseum które przetrwało kilka tysięcy lat.Zostało ono wybudowane przez Rzymian którzy "chwilowo" podbili Chorwację. Chciałam jeszcze wam powiedzieć że jest maj i pogoda tu nie jest najpiękniejsza jednak podjęłam ryzyko i spędziłam pół godziny w lodowatej wodzie. xd



A więc dałam wam tu kilka zdjęć bo chcieliście ,ale że były robione telefonem to nie są "piękne".


O i jeszcze moje buty:




No więc kilka zdjęć dodałam i jestem dumna xd Więc no wycieczkę uważam za udaną i kończę bo jest późno, pa!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›
 

 
Witam,
więc po 13 godzinach przesiedzianych w aucie dotarłam to celu.W całej podróży najlepsza była nawigacja która się wkurzyła i zaczęła wyzywać kierowce np.:Trzymaj się prawej krawędzi bo inaczej zostanie z ciebie kupa popiołu lub kur** geografii w szkole nie miałeś?! xd
Tak więc ogólnie póki co jest zimno ,więc nie wyszliśmy na dwór ale jutro na pewno wstawię wam zdjęcia.No dobra ja już kończę bo muszę się rozpakować a wam życzę miło spędzonego czasu.
  • awatar Allexandra: Śliczne widoki! czekam na resztę zdjęć ^^ :*
  • awatar Mamawdwupaku: Na prawdę zazdroszczę widoków ja ostatnio byłam we Włoszech tylko nie było zbytnio pogody ale widoki piękne :* Pozdrawia my z Wiką :)
  • awatar Hanti: Kierowca musiał mieć stalowe nerwy :D. Nawzajem :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›
 

 
Witam :3
Dziś nadszedł dzień pakowania się i ostatniego dnia w domu...A więc jadę do Chorwacji... wydało się... O NIE!!![Milion wykrzykników].Tak więc z powodu 10-12 godzinnej podróży zapewne będzie mi się nudzić więc zabieram ze sobą:
-???
-???
-??
-?
-...
Bierem tylko hmm...KOLOROWANKE C: #DziecięcaRadość

Było śmiesznie...a teraz będzie śmieszniej gdyż iż no...Mam pytanie [O NIE] chcecie zdjęcia z Chorwacji czy tak nie bardzo? Bo mogę tylko wstawiać wam krótkie opisy z dnia...

No dobra to tyle...Pa

~TaSama
  • awatar Olivekkk!: Taq! Ja chcem zdjęcia! Życzę miło spędzonych wakacji c:
  • awatar Julia Pluton: Jak najbardziej tak jeśli chodzi o zdjęcia!! :) I życzę miłych wakacji :) :* ^^
  • awatar chelsjesss: Super się masz! Ja juz niestety po wakacjach :/ A też zastanawiam się czy nie jechać do Chorwacji także dawaj znać jak tam jest :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Cześć,
a więc dziś piątek 13, ogólnie nie wierzę w przesądy czy coś ale piątek 13 to głupota...Zwykła data której historia zaczęła się we Francji ze względu na wybuch jakiejś "mini" wojenki xd I wiem tylko tyle. NAJWAŻNIEJSZE ZDANIE:Urodziłam się w piąte 13 w sierpniu o 13: 00

To tyle potem dodam zdjęcia...
Pa...
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Hejo,
tu ... ja xd Dziś miałam na 9 więc się wyspałam a w szkole jak w szkole, da się przeżyć...
Dzisiaj miałam też siatkówkę ♥ I do domu wróciłam o ... 16.
Tia...ok.7 godz. poza domem bo po lekcjach byłam przed siatą w domu.

Więc no ten teges...tak ja wspomniałam w poprzednim wpisie wyjeżdżam na tydzień.I mam mini konkurs, możecie strzelać gdzie jadę.Podpowiedź: nad morze...




Dobra to tyle na dziś Pa!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Witam :3

Jestem [...] i mam naście lat, może kiedyś dowiedzie się jak i ile...
A więc bloga założyłam aby dzielić się swoimi dniami i przeżyciami c: Będzie to coś w stylu "Daily Vlog" tylko że "Daily Blog" xd Więc niedługo wyjeżdżam na "mini" wakacje i na pewno pojawią się wpisy ze zdjęciami. Zapraszam do obserwacji mojego bloga

~TaSama
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›